Veel gestelde vragen deelnemers Spakenburgse dagen 2017

Waar kan ik mezelf aanmelden als nieuwe deelnemer op de markt?
- Klik op de e-mail link om je aan te melden. Hierin staan vragen opgesteld die wij van te voren graag willen weten: evenementen@vvvspakenburg.nl

Nieuwe deelnemer: Wanneer krijg ik uitsluitsel over een verkoopplaats?
- Begin mei.

Vaste deelnemer: Wanneer krijg ik een bevestiging inz mijn verkoopplaats met plattegrond?
- Als de factuur 100% voldaan is, eind juni.

Wanneer ontvang ik de volledige factuur?
- Eind april (geen aanbetaling dit jaar)

Wanneer moet de factuur voldaan zijn?
- Het volledige bedrag moet in 1x voldaan worden voor 1 juni 2017. 
Deelnemers met een openstaande factuur verliezen plaats op de markt.

Kan ik voor 1 dag inschrijven?
- Nee deelnamers schrijven in voor 4 woensdagen. 
(Dit geldt ook voor dehobby en curiosa markt.)

Wat is de prijs van een verkoopplaats exclusief BTW?
- 1 plaats voor verkoop vis | brood / koek | snacks € 563 
- 1 plaats met kraam voor overige producten € 352
- 1 plaats met kraam voor ideele instelling € 221
- 1 plaats met kraam op de Havenstraat € 165,29

Wat is het tarief voor Spakenburgse winkeliers binnen het BIZ-gebied? (Bedrijfs Investerings Zone)
-
1 plaats met kraam voor de winkel € 200
- ruimte vrijhouden voor de ingang van de winkel € 115

Het volledige reglement voor 2017 is hier te lezen.